Limburg als voorsprongregio en Sterk Merk. Een evenwichtige ontwikkeling van Limburg bevorderen ... dat is de missie van LSM.

Jaarverslag 2023

Geachte

Met grote tevredenheid presenteren wij het jaarverslag 2023 van Limburg Sterk Merk.

Het werd immers weer een bedrijvig jaar waarin tal van innovatieve projecten en strategische investeringen de Limburgse agenda kleurden en waarin de synergie tussen LSM en LRM in tal van dossiers weer tot mooie resultaten heeft geleid.

De oprichting van de stichting van openbaar nut Limburg Sterk Merk (LSM) in 2008 met als doel de economische, maatschappelijke en culturele vooruitgang te stimuleren bleek een visionaire beslissing want tot op de dag van vandaag heeft LSM haar opdracht niet alleen met verve weten te vervullen maar heeft zij ook haar positie in het bestuurlijk landschap Limburg weten te verankeren.

Dit werd zeer recent nog gehonoreerd door de Vlaamse regering via een verlenging van de protocolovereenkomst tot 2029.

De aanpak van LSM is duurzaam en gebaseerd op het selecteren en ondersteunen van projecten die Limburg verder zullen versterken.

Limburg Sterk Merk staat dan ook klaar om samen met de andere Limburgse actoren de uitdagingen van morgen aan te gaan en onze provincie verder op te stuwen naar een topregio in Vlaanderen en Europa.

We wensen u veel leesplezier.

Met vriendelijke groeten

Jos Lantmeeters                                                                     Tom Vandeput
Voorzitter Directiecomité LSM                                               Voorzitter Raad van Bestuur LSM